Die van Indiamart zijn anders prima, geen labtest nodigLoopingHole said:Bedankt hiervoor.
Ik zal toch passen om het zelf in te nemen en eerst het lab de nodige test laten uitvoeren.
Wie weet valt mijn mijn piemel er van af.
Die van Indiamart zijn anders prima, geen labtest nodigLoopingHole said:Bedankt hiervoor.
Ik zal toch passen om het zelf in te nemen en eerst het lab de nodige test laten uitvoeren.
Wie weet valt mijn mijn piemel er van af.

Vanuit China!DrPEPr said:Voorraadje aanleggen en idd plannen met vertraging in gedachte. Het is geen Amazon next day delivery (helaas).
Had je besteld vanuit een Europees warehouse of China?
China heeft sinds 15 mei ook nieuwe regelgeving.

Ongebruikt gaat het 2 jaar mee (maar binnen een paar maanden is het toch wel op). Eenmaal geprikt hanteer ik de 28 dagen.Appelss12 said:Hoelang bewaren jullie je gemaakte BAC water om met peptides te mixen?
Kan je dus eigenlijk maar éénmaal gebruiken of ga je na 28 dagen nog een recon maken?DrPEPr said:Ongebruikt gaat het 2 jaar mee (maar binnen een paar maanden is het toch wel op). Eenmaal geprikt hanteer ik de 28 dagen.

Sloth1 said:Kan je dus eigenlijk maar éénmaal gebruiken of ga je na 28 dagen nog een recon maken?

Ooh wat handig en dan gekoeld bewaren?DrPEPr said:View attachment 25404
Ik maak een batch. De batch zelf is +/- 2 jaar houdbaar (maar ik geef ook wat weg en gebruik de rest sneller dan dat).
Wanneer ik een vial (20ml) van deze batch aanbreek hanteer ik de +/- 28 dagen.

Hoeft niet, kamertemperatuur (max25°C) is prima. Nu met de zomer is koelkast misschien beter.Appelss12 said:Ooh wat handig en dan gekoeld bewaren?
Aparte 1ml spuit + 25g naald voor optrekken + inspuiten van de Benzyl Alcohol in de 100ml fles en dan één 60ml spuit + 25g naald om alle vials te vullen.Appelss12 said:Stomme vraag misschien: maar bij het vullen, pak je elke keer een andere naald? Of gebruik je dezelfde?
Ja, eerst de 100ml fles vullen en die rustig 5min. draaien om goed te mixen.Appelss12 said:Je maakt eerst je bac water neem ik aan en dan breng je ze over op een vial denk ik?

Ooh dat 5 min draaien is niet geluktDrPEPr said:Hoeft niet, kamertemperatuur (max25°C) is prima. Nu met de zomer is koelkast misschien beter.
Aparte 1ml spuit + 25g naald voor optrekken + inspuiten van de Benzyl Alcohol in de 100ml fles en dan één 60ml spuit + 25g naald om alle vials te vullen.
Alles is al steriel dus geen probleem.
View attachment 25439
Ja, eerst de 100ml fles vullen en die rustig 5min. draaien om goed te mixen.
LET OP: Doe je dit te ruw dan krijg je gigantisch veel bubbels die je dan weer moet laten wegtrekken (kost ruim een uur).
Daaarna vul je je vials.

Ik heb het nu zelf gemaakt!Anami said:Ik gebruik pfizer bac water en die fles kan je 90 dagen gebruiken voordat de effectiviteit omlaag gaat. Als je geen onzekerheid hebt met je product (endotoxins, steriliteit) dan zou je ook steriel water voor injecties kunnen gebruiken. Gewoon hier in NL te koop.

Nice!Appelss12 said:Heb net mijn eerste reta gemixt. Alles is goed gegaan. Weer een ervaring rijker

DrPEPr said:Hoeft niet, kamertemperatuur (max25°C) is prima. Nu met de zomer is koelkast misschien beter.
Aparte 1ml spuit + 25g naald voor optrekken + inspuiten van de Benzyl Alcohol in de 100ml fles en dan één 60ml spuit + 25g naald om alle vials te vullen.
Alles is al steriel dus geen probleem.
View attachment 25439
Ja, eerst de 100ml fles vullen en die rustig 5min. draaien om goed te mixen.
LET OP: Doe je dit te ruw dan krijg je gigantisch veel bubbels die je dan weer moet laten wegtrekken (kost ruim een uur).
Daaarna vul je je vials.

Ik voel mij hier ook direct thuis.Lyzzz said:Hier ook een 'buur', I consider myself adopted now tho![]()
BBA1969 said:Die van Indiamart zijn anders prima, geen labtest nodig![]()

Waarom gebruik je geen Chinese vendors? Ik dacht dat ze gemakkelijker verstuurden naar de lage landen, in vergelijking met Indië.DrPEPr said:Wat een chaos, die Indiamart
je vraagt 1 prijs op en krijgt mail van 20 verschillende aanbieders.
Lig momenteel in de markt voor wat enclomifeen, tamoxifen en exemestane.