Netherlands   Dutchies?

Status
Not open for further replies.
LoopingHole said:
Bedankt hiervoor.

Ik zal toch passen om het zelf in te nemen en eerst het lab de nodige test laten uitvoeren.

Wie weet valt mijn mijn piemel er van af.
Die van Indiamart zijn anders prima, geen labtest nodig 😉

DrPEPr said:
Voorraadje aanleggen en idd plannen met vertraging in gedachte. Het is geen Amazon next day delivery (helaas).

Had je besteld vanuit een Europees warehouse of China?

China heeft sinds 15 mei ook nieuwe regelgeving.
Vanuit China!

met N O V A L A B S.

Het komt morgen als het goed is aan. Dan heb ik voorlopig even een voorraad. En de volgende keer kan ik rustig optijd bestellen. Nu heb ik erg lang getreuzeld waar ik nou zou bestellen

Appelss12 said:
Hoelang bewaren jullie je gemaakte BAC water om met peptides te mixen?
Ongebruikt gaat het 2 jaar mee (maar binnen een paar maanden is het toch wel op). Eenmaal geprikt hanteer ik de 28 dagen.

DrPEPr said:
Ongebruikt gaat het 2 jaar mee (maar binnen een paar maanden is het toch wel op). Eenmaal geprikt hanteer ik de 28 dagen.
Kan je dus eigenlijk maar éénmaal gebruiken of ga je na 28 dagen nog een recon maken?

Sloth1 said:
Kan je dus eigenlijk maar éénmaal gebruiken of ga je na 28 dagen nog een recon maken?

data-attachments-25-25404-f9280584552e5b02f1d791c1411b017b.jpg.webp

Ik maak een batch. De batch zelf is +/- 2 jaar houdbaar (maar ik geef ook wat weg en gebruik de rest sneller dan dat).

Wanneer ik een vial (20ml) van deze batch aanbreek hanteer ik de +/- 28 dagen.

Attachments

• data-attachments-25-25404-f9280584552e5b02f1d791c1411b017b.jpg.webp
    data-attachments-25-25404-f9280584552e5b02f1d791c1411b017b.jpg.webp
    7.5 KB · Views: 0
DrPEPr said:
View attachment 25404

Ik maak een batch. De batch zelf is +/- 2 jaar houdbaar (maar ik geef ook wat weg en gebruik de rest sneller dan dat).

Wanneer ik een vial (20ml) van deze batch aanbreek hanteer ik de +/- 28 dagen.
Ooh wat handig en dan gekoeld bewaren?

Ik vind het zonde om een fles van 100ml te maken en elke keer weg te gooien. Ga ik dat de volgende keer even doen.

Stomme vraag misschien: maar bij het vullen, pak je elke keer een andere naald? Of gebruik je dezelfde?

Je maakt eerst je bac water neem ik aan en dan breng je ze over op een vial denk ik?

Ik gebruik pfizer bac water en die fles kan je 90 dagen gebruiken voordat de effectiviteit omlaag gaat. Als je geen onzekerheid hebt met je product (endotoxins, steriliteit) dan zou je ook steriel water voor injecties kunnen gebruiken. Gewoon hier in NL te koop.

Appelss12 said:
Ooh wat handig en dan gekoeld bewaren?
Hoeft niet, kamertemperatuur (max25°C) is prima. Nu met de zomer is koelkast misschien beter.

Appelss12 said:
Stomme vraag misschien: maar bij het vullen, pak je elke keer een andere naald? Of gebruik je dezelfde?
Aparte 1ml spuit + 25g naald voor optrekken + inspuiten van de Benzyl Alcohol in de 100ml fles en dan één 60ml spuit + 25g naald om alle vials te vullen.

Alles is al steriel dus geen probleem.

data-attachments-25-25439-6a156e266f0224827b437f2592033e3d.jpg.webp

Appelss12 said:
Je maakt eerst je bac water neem ik aan en dan breng je ze over op een vial denk ik?
Ja, eerst de 100ml fles vullen en die rustig 5min. draaien om goed te mixen.

LET OP: Doe je dit te ruw dan krijg je gigantisch veel bubbels die je dan weer moet laten wegtrekken (kost ruim een uur).

Daaarna vul je je vials.

Attachments

• data-attachments-25-25439-6a156e266f0224827b437f2592033e3d.jpg.webp
    data-attachments-25-25439-6a156e266f0224827b437f2592033e3d.jpg.webp
    3.2 KB · Views: 0
DrPEPr said:
Hoeft niet, kamertemperatuur (max25°C) is prima. Nu met de zomer is koelkast misschien beter.

Aparte 1ml spuit + 25g naald voor optrekken + inspuiten van de Benzyl Alcohol in de 100ml fles en dan één 60ml spuit + 25g naald om alle vials te vullen.

View attachment 25439

LET OP: Doe je dit te ruw dan krijg je gigantisch veel bubbels die je dan weer moet laten wegtrekken (kost ruim een uur).

Daaarna vul je je vials.
Ooh dat 5 min draaien is niet gelukt 😆😆 maar zal vast wel goed komen.

De volgende keer en dan ga ik alle vials vullen.

Heb net mijn eerste reta gemixt. Alles is goed gegaan. Weer een ervaring rijker

Anami said:
Ik gebruik pfizer bac water en die fles kan je 90 dagen gebruiken voordat de effectiviteit omlaag gaat. Als je geen onzekerheid hebt met je product (endotoxins, steriliteit) dan zou je ook steriel water voor injecties kunnen gebruiken. Gewoon hier in NL te koop.
Ik heb het nu zelf gemaakt!

Dat is echt helemaal prima gegaan en denk ik ook een stuk goedkoper. Zeker als ik de volgende keer gelijk vials vul ermee.

DrPEPr said:

View attachment 25439

Daaarna vul je je vials.

Heb jij linkjes voor je spuiten en naalden voor het mengen aub?

Hi all,

Ik wil mijn Reta laten testen, nu ben ik axiom tegen gekomen als een goedkoop alternatief voor Janoshik. Iemand toevallig ervaring met Axiom? Groetjes uit Brabant

BBA1969 said:
Die van Indiamart zijn anders prima, geen labtest nodig 😉

Op Reddit heb goede en slechte info indiamart gezien. Niks concreets om het te vertrouwen.

Ik zal het gewoon aan mijn huisarts vragen…na nog eerst wat verder te zoeken 🕵️‍♂️

Wat een chaos, die Indiamart 👽

je vraagt 1 prijs op en krijgt mail van 20 verschillende aanbieders.

Lig momenteel in de markt voor wat enclomifeen, tamoxifen en exemestane.

200-fabdce2e33db.gif

Attachments

• 200-fabdce2e33db.gif
    200-fabdce2e33db.gif
    56.9 KB · Views: 0
DrPEPr said:
Wat een chaos, die Indiamart 👽

je vraagt 1 prijs op en krijgt mail van 20 verschillende aanbieders.

Lig momenteel in de markt voor wat enclomifeen, tamoxifen en exemestane.
Waarom gebruik je geen Chinese vendors? Ik dacht dat ze gemakkelijker verstuurden naar de lage landen, in vergelijking met Indië.

Status
Not open for further replies.

Trending content

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
2,419
Members
1
Latest member
Admin