"Beter een goede buur dan een verre vriend."LoopingHole said:een warme goedemiddag iedereen,
Tof dat er hier een thread is in het Nederlands. Alhoewel ik jullie buurman ben, hoop ik hier het 1 en ander mee te pikken.
Welkom!

"Beter een goede buur dan een verre vriend."LoopingHole said:een warme goedemiddag iedereen,
Tof dat er hier een thread is in het Nederlands. Alhoewel ik jullie buurman ben, hoop ik hier het 1 en ander mee te pikken.
DrPEPr said:"Beter een goede buur dan een verre vriend."
Welkom!

Welkom! Ook “een buurman” hier.LoopingHole said:een warme goedemiddag iedereen,

Bedoel je eigen bloedwaardes? Of testen van Peptides.LoopingHole said:Dat wordt hier gezellig.
Kan er iemand laten weten of we ook lokaal een labtest kunnen laten uitvoeren?
Ik zou er gerust voor naar 1 van de buurlanden rijden.

Oh jee... Ik heb dus wel de 'verkeerde benzylalcohol' gekocht en in gebruik...Sloth1 said:Hoe lang kan je deze bewaren/gebruiken? Lijkt met hetzelfde als een Hospira die je in gebruik neemt.
edit: Denk dat je de verkeerde BA gelinkt hebt, die in je link is voor geur-aroma toepassingen en niet USP-grade. Dat is deze wel: BA USP

Ik ookRaveBaddie said:Oh jee... Ik heb dus wel de 'verkeerde benzylalcohol' gekocht en in gebruik...
Kan iemand me het verschil uitleggen tussen die 2 versies en of het 'slecht' is om de 99,9% zuivere te gebruiken ipv de BA USP?

Sorry...Appelss12 said:Ik ook![]()

Klopt, denk niet dat het snel kwaad kan. Maar zou toch altijd de USP variant kiezen als je nog eens bestelt.RaveBaddie said:Sorry...Dacht echt dat ik de juiste had!
Info gevonden door AI:
Het verschil is dat de USP benzylalcohol een medische certificering heeft en daardoor gebruikt mag worden voor reconstitueren van peptides (dus geschikt voor mensen).
De 99,9% zuivere variant wordt gebruikt als oplosmiddel/reiniger en kan dus 0,1% schadelijke stoffen bevatten...
Anyway, denk niet dat we er meteen dood aan gaan omdat we maar 1ml BAC water toevoegen aan een 3ml vial waar dan 0,1% benzylalcohol in zit.

Ik heb hier ook de non-USP zie ik en ik leef nog.Sloth1 said:Klopt, denk niet dat het snel kwaad kan. Maar zou toch altijd de USP variant kiezen als je nog eens bestelt.

Ik denk dat het wellicht een poeder kan verkl'ten.DrPEPr said:Ik heb hier ook de non-USP zie ik en ik leef nog.
Maar idd... USP variant zou de beste keuze zijn.
dokterp said:Bedoel je eigen bloedwaardes? Of testen van Peptides.
In Duitsland kan je bloedwaardes laten testen. Testen van je vials kan je wel naar Tsjechie rijden, maar opsturen gaat makkelijker
![]()

Janoshik zit in Tsjechie toch?LoopingHole said:Het zou eigenlijk zijn om de echtheid/zuiverheid van tadalafil in een tablet te laten controleren.
Heb je toevallig een linkje naar het lab in Tsjechië?

LoopingHole said:Het zou eigenlijk zijn om de echtheid/zuiverheid van tadalafil in een tablet te laten controleren.
Heb je toevallig een linkje naar het lab in Tsjechië?

99,9+ Vs 99.95+ product is same, alleen zekerheid met zuiverheid ivm certificaat.RaveBaddie said:Oh jee... Ik heb dus wel de 'verkeerde benzylalcohol' gekocht en in gebruik...
Kan iemand me het verschil uitleggen tussen die 2 versies en of het 'slecht' is om de 99,9% zuivere te gebruiken ipv de BA USP?

Voorraadje aanleggen en idd plannen met vertraging in gedachte. Het is geen Amazon next day delivery (helaas).Appelss12 said:Ulgh mijn zending duurt wat langer. Vandaag laatste Reta gezetnu heb ik paniek
wil geen €90 euro neerleggen hier voor wat Reta, terwijl ik wat onderweg heb

DrPEPr said:Making sure you're not a bot!
Kzou zeggen... neem er gewoon een.
Het effect zou wel duidelijk moeten worden.

Hier ook een 'buur', I consider myself adopted now thoLoopingHole said:een warme goedemiddag iedereen,