Netherlands   Dutchies?

Status
Not open for further replies.
dokterp said:
zit er goed uit! deze passen gewoon in die van Ikea? hoeveel kan er nu in totaal?

Zonder inserts heb ik er voor elkaar gekregen om 45 vials in te stoppen.

😎
Nice! Met deze inserts passen er 36 vials van 3ml in de IKEA EFTERFRAGÅD thermos.

Is voor mij genoeg 😉

Net m'n Amazon vial-tupperware binnengekregen.

Misschien iets minder arty... maar wel functioneel 😛

data-attachments-23-23812-c3bc79ca4e1b83c0087f83795b2fe9c0.jpg.webp

data-attachments-23-23814-c36227f10de0924f33e90d06da97f725.jpg.webp

Attachments

• data-attachments-23-23812-c3bc79ca4e1b83c0087f83795b2fe9c0.jpg.webp
    data-attachments-23-23812-c3bc79ca4e1b83c0087f83795b2fe9c0.jpg.webp
    12.7 KB · Views: 0
  • data-attachments-23-23814-c36227f10de0924f33e90d06da97f725.jpg.webp
    data-attachments-23-23814-c36227f10de0924f33e90d06da97f725.jpg.webp
    4.9 KB · Views: 0
RaveBaddie said:
Nice! Met deze inserts passen er 36 vials van 3ml in de IKEA EFTERFRAGÅD thermos.

Is voor mij genoeg 😉

Mocht je nog Google Gemini Pro willen voor 18 maanden voor weinig: https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/404115

Godenzoon14 said:
Mocht je nog Google Gemini Pro willen voor 18 maanden voor weinig: https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/404115
Heb de comments gelezen en ik vertrouw het niet helemaal via dat Indiase bedrijf. Wie het wil proberen: gebruik niet je privé Google account hiervoor.

RaveBaddie said:
Heb de comments gelezen en ik vertrouw het niet helemaal via dat Indiase bedrijf. Wie het wil proberen: gebruik niet je privé Google account hiervoor.

Ik heb hem gebruikt en werkt prima hier, en maak me niet zo druk om mijn google account ;-)

Nou mijn Niimbot M2, besteld op 1 mei, is er nog steeds niet, heb maar een nieuwe bestelling gedaan met express shipping, hopelijk komt die wel op tijd binnen.

Godenzoon14 said:
Nou mijn Niimbot M2, besteld op 1 mei, is er nog steeds niet, heb maar een nieuwe bestelling gedaan met express shipping, hopelijk komt die wel op tijd binnen.
Wat een gedoe.

Heb je hun support afdeling geprobeerd?

DrPEPr said:
Wat een gedoe.

Uiteraard, ding staat al sinds 9 mei op "Starting customs clearance" maar krijg weinig bruikbare respons van hen, dus nu een nieuwe bestelling met express shipping gedaan (kortingscode mothersday gaf me dezelfde prijs als vorige bestelling zonder express) dus hopelijk is die snel binnen en dan gooi ik een chargeback op mijn creditcard voor de eerste bestelling.

DrPEPr said:
Wat een gedoe.

Na "dreigen" met een chargeback kreeg ik de volgende respons:

"Hello. We understand that there has been a delay in customs clearance for your shipment. While you are aware that this issue lies beyond our control, we have decided—out of goodwill—to cover the shipping costs and taxes for you. Furthermore, we would like to resend your order via express courier so that it reaches you within approximately one week, completely free of charge. To proceed with this complimentary replacement shipment, we now need to verify your delivery address. Could you please confirm whether your current address is correct? As soon as we receive your confirmation, we will immediately dispatch the replacement package to you at no extra cost."

Ik begrijp dat het buiten hun schuld is, maar zij adverteren met een bepaalde levertijd, heb nu aangegeven dat ik gister zelf al een express order heb gedaan en of ze het daarmee kunnen verrekenen. Wordt vervolgd ;-)

Das best netjes opgelost

Godenzoon14 said:
maar zij adverteren met een bepaalde levertijd
Ze zeggen inderdaad dat het normaal gesproken 6-10 dagen duurt voor EU orders.

Maar er staat ook:

quoted said:
With our commitment to our customers, we understand that sometimes packages get lost in transit. If you don’t receive your order in 45 business days you can choose to receive a full refund or receive a replacement at our expense.

Best netjes opgelost dan zo, lijkt me.

RaveBaddie said:
Ik kwam op Etsy een aantal labeldesigns tegen die je kunt downloaden tegen betaling en dan kunt printen.

Ik ben natuurlijk niet voor niets een Hollander dus ik gebruik die designs als inspiratie en ga er samen met AI maar eens mee knutselen 🙂

https://www.etsy.com/listing/4473123895/30-peptide-labels-templates-holographic?ls=s&ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=Vial+labeldesigns+holographic&ref=sr_gallery-1-4&organic_search_click=1&pro=1&dd=1&content_source=616be28e-de3a-4f68-bc56-894b4cee7041%253ALT2536ef6aeff7861413b99172f31eb7fec1740410&logging_key=616be28e-de3a-4f68-bc56-894b4cee7041%3ALT2536ef6aeff7861413b99172f31eb7fec1740410
Was het je nog gelukt om hier wat moois uit te krijgen?

DrPEPr said:
Das best netjes opgelost

Ze zeggen inderdaad dat het normaal gesproken 6-10 dagen duurt voor EU orders.

Maar er staat ook:

Best netjes opgelost dan zo, lijkt me.
Zeker een nette oplossing! En DHL komt mijn M2 dinsdag afleveren als het goed is ;-)

Godenzoon14 said:
Was het je nog gelukt om hier wat moois uit te krijgen?

data-attachments-24-24341-168b1de98eff497049b58485be935a9e.jpg.webp

Blijft lastig om met AI een bestaande afbeelding aan te passen.

Heb die hieronder zelf gemaakt met de Print Master app van Phomemo.

Uitlijning van de labels is mwa, gaat vaak beetje scheef. Maar voor mij ok. Wel leuk om andere labels in/om het huis te kunnen gebruiken!

Attachments

• data-attachments-24-24341-168b1de98eff497049b58485be935a9e.jpg.webp
    data-attachments-24-24341-168b1de98eff497049b58485be935a9e.jpg.webp
    6.6 KB · Views: 0
DrPEPr said:
Deze . Goed genoeg voor 2-3 uurtjes in de auto (mits airco aan en niet bloedheet).

(Ik overweeg ook nog om iets als dit aan te schaffen voor langere / buitenland reizen, maar tot nu toe heb ik m'n peps gewoon niet-gereconstitueerd meegenomen).

In principe heb je geen acetic acid nodig voor AOD9604 maar wel voldoende BAC. Ik heb zelf mijn 5mg vials altijd met 3ml BAC gemengd zonder problemen.

Zorg er ook voor dat zowel de AOD als de BAC eerst op kamertemperatuur zijn voor dat je gaat reconstitueren.

Op zich hoeven die 'cloudy' vials dus nog niet afgeschreven te zijn.

Ik heb geen hoge dunk van vendor BAC, dus jouw eigen gemaakte BAC heeft absoluut de voorkeur.
heb je misschien meer informatie over het zelf mixen van je BAC?

Sloth1 said:
heb je misschien meer informatie over het zelf mixen van je BAC?
Zeker.

Men neme 1 fles met steriel water voor injecties (bv. braun, aqua sterop) en 1 fles met benzyl alcohol (500ml is zat) en mixen deze 😀

Als je 100ml steriel water hebt dan kun je 1ml toevoegen et voila... l'eau du BAC. 🧪

Evt. kun je nog steriele lege vials kopen en die vullen.

* volgens de spec mag BAC 0.9%-1.1% benzyl alcohol bevatten. 1ml meet makkelijk af.

DrPEPr said:
Zeker.

Men neme 1 fles met steriel water voor injecties (bv. braun , aqua sterop ) en 1 fles met benzyl alcohol (500ml is zat) en mixen deze 😀

Als je 100ml steriel water hebt dan kun je 1ml toevoegen et voila... l'eau du BAC. 🧪

Evt. kun je nog steriele lege vials kopen en die vullen.

* volgens de spec mag BAC 0.9%-1.1% benzyl alcohol bevatten. 1ml meet makkelijk af.
Hoe lang kan je deze bewaren/gebruiken? Lijkt met hetzelfde als een Hospira die je in gebruik neemt.

edit: Denk dat je de verkeerde BA gelinkt hebt, die in je link is voor geur-aroma toepassingen en niet USP-grade. Dat is deze wel: BA USP

Sloth1 said:
Hoe lang kan je deze bewaren/gebruiken? Lijkt met hetzelfde als een Hospira die je in gebruik neemt.

edit: Denk dat je de verkeerde BA gelinkt hebt, die in je link is voor geur-aroma toepassingen en niet USP-grade. Dat is deze wel: BA USP
Yup... was laat, my bad.

Wat betreft het bewaren.

Hospira hanteert stricte regels omdat het professioneel wordt gebruikt (ziekenhuis, kliniek, etc).

Dit is wat anders dan alleen persoonlijk gebruik. Je kunt wat soepeler zijn als je wilt (mits je wel hygiënisch/steriel te werk gaat uiteraard).

Aan de andere kant. Je zelf gebrouwen BAC kost veel minder. Ik zou zelf die 28 dagen gewoon aanhouden voor de peace of mind.

Wanneer je je BAC in kleinere vials stopt dan kun je die (ongebruikt) wel veel langer bewaren. De enige risicofactor is namelijk steriliteit (het introduceren van bacteriën etc. door gebruik). BA zelf degradeert niet zo snel als je het op een koele en donkere plaats bewaart.

DrPEPr said:
Yup... was laat, my bad.

Wat betreft het bewaren.

Hospira hanteert stricte regels omdat het professioneel wordt gebruikt (ziekenhuis, kliniek, etc).

Dit is wat anders dan alleen persoonlijk gebruik. Je kunt wat soepeler zijn als je wilt (mits je wel hygiënisch/steriel te werk gaat uiteraard).

Aan de andere kant. Je zelf gebrouwen BAC kost veel minder. Ik zou zelf die 28 dagen gewoon aanhouden voor de peace of mind.

Wanneer je je BAC in kleinere vials stopt dan kun je die (ongebruikt) wel veel langer bewaren. De enige risicofactor is namelijk steriliteit (het introduceren van bacteriën etc. door gebruik). BA zelf degradeert niet zo snel als je het op een koele en donkere plaats bewaart.
Ben aan het denken om 10ml steriel water te gebruiken en deze dan telkens te mengen met 0.09m. Zo heb ik telkens een gesloten container om mijn steriel water uit te halen.

Sloth1 said:
Ben aan het denken om 10ml steriel water te gebruiken en deze dan telkens te mengen met 0.09m. Zo heb ik telkens een gesloten container om mijn steriel water uit te halen.
Kan ook, maar je hebt hoe dan ook een nieuwe vial nodig om je bac in te doen.

Ik maak dan liever meteen 5x 20ml vials.

Ook zijn die flacons helemaal open en aan de lucht blootgesteld wanneer je ze aanbreekt (net als bij een glazen ampul). Ik heb daarom liever glas met rubber stopper.

Ik zou trouwens net iets meer BA gebruiken (0.1 op 10 ml). Als je precies mikt op 0.09ml dan is de kans groot dat je te weinig gebruikt. Ook een reden voor mij om in een keer 100ml te maken want 1ml is makkelijker af te lezen dan 0.1

DrPEPr said:
Kan ook, maar je hebt hoe dan ook een nieuwe vial nodig om je bac in te doen.

Ik maak dan liever meteen 5x 20ml vials.

Ook zijn die flacons helemaal open en aan de lucht blootgesteld wanneer je ze aanbreekt (net als bij een glazen ampul). Ik heb daarom liever glas met rubber stopper.
goed punt, even bekijken of ik dit kan beperken of best zo’n groter flesje gebruik.

Status
Not open for further replies.

Trending content

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
2,419
Members
1
Latest member
Admin