Netherlands   Dutchies?

Status
Not open for further replies.
LoopingHole said:
Waarom gebruik je geen Chinese vendors? Ik dacht dat ze gemakkelijker verstuurden naar de lage landen, in vergelijking met Indië.
Ook goed... alleen de Chinese vendors die ik had hebben niets meer in hun assortiment.

Als je er nog een paar weet > DM please.

LoopingHole said:
Waarom gebruik je geen Chinese vendors? Ik dacht dat ze gemakkelijker verstuurden naar de lage landen, in vergelijking met Indië.
Er zijn weinig chinese vendors die tabletten verkopen.

😎

Appelss12 said:
Voor de pennen gebruikers. Welke gebruiken jullie en hoe tevreden ben je ermee? Qua accuraatheid etc ook.
superblij met mijn Convipen. Daarnaast Novo ook wel een topper, maar daarvoor moet je een adapter hebben. Blijf wat mij betreft weg van de V2 van AE.

dokterp said:
superblij met mijn Convipen. Daarnaast Novo ook wel een topper, maar daarvoor moet je een adapter hebben. Blijf wat mij betreft weg van de V2 van AE.
Nou lekker dan heb nu een V2😂

Heb je de adapter voor de novo laten maken?

Ik zou wat labels op mijn potjes willen, om zeker te zijn dat het niet door elkaar gaat en omdat het toch wel mooi staat?

Is er iemand bereid om wat labels te maken?

Gaan om R20, GHK CU, R30, tirz 10 en heb ook een potje cagri staan.

En wellicht ook iets voor op mijn pen, maar dat vind ik niet zo belangrijk en weet niet of het kan.

Uiteraard wil ik er gewoon voor betalen. Vind direct een printer aanschaffen ook zo wat.

Appelss12 said:
Ik zou wat labels op mijn potjes willen, om zeker te zijn dat het niet door elkaar gaat en omdat het toch wel mooi staat?

Is er iemand bereid om wat labels te maken?

Gaan om R20, GHK CU, R30, tirz 10 en heb ook een potje cagri staan.

En wellicht ook iets voor op mijn pen, maar dat vind ik niet zo belangrijk en weet niet of het kan.

Uiteraard wil ik er gewoon voor betalen. Vind direct een printer aanschaffen ook zo wat.
Bij Action heb je goedkope label printers, niet super mooi, maar heb je tenminste wel labels erop.

🙂

Remco said:
Hi all,

Ik wil mijn Reta laten testen, nu ben ik axiom tegen gekomen als een goedkoop alternatief voor Janoshik. Iemand toevallig ervaring met Axiom? Groetjes uit Brabant
Sorry, had je post niet gezien.

Heb je een link naar hun site?

edit:

Deze: Axiom Analytics ?

Status
Not open for further replies.

Trending content

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
2,620