Is goedGodenzoon14 said:Zodra ik D M's kan sturen, ga ik je ook een D M sturen ;-)
Is goedGodenzoon14 said:Zodra ik D M's kan sturen, ga ik je ook een D M sturen ;-)

Ik heb 4 inserts onderweg!Godenzoon14 said:Zodra ik D M's kan sturen, ga ik je ook een D M sturen ;-)

Ooh ben erg benieuwd! Ik heb misschien ook wel interesseRaveBaddie said:Ik heb 4 inserts onderweg!Thanks @Sloth1
Zal een foto posten hier van de kleurtjes als ik ze binnen heb
@Sloth1 leuke side-hustle met die print-verzoekjes![]()

Ohja ik ook.Appelss12 said:Ooh ben erg benieuwd! Ik heb misschien ook wel interesse

DrPEPr said:Dutchies, FYI:
De Niimbot (labelprinters) zijn nu in de aanbieding.
Gebruik zelf al een tijdje hun D110 (links, 210dpi) en heb net een M2 binnen (rechts, 300dpi)
Kan ze aanbevelen.
View attachment 23076 View attachment 23077

40 x 20mm gewoon bij ali bestellen.Godenzoon14 said:Ik wacht al best lang op mijn M2! Sinds 9 mei staat de status op "starting customs clearance"
Welk formaat labels gebruik jij op de 3ml vials? En waar heb jij het label design vandaan, of zelf gemaakt?

dokterp said:40 x 20mm gewoon bij ali bestellen.

Ik heb de M2 bij Niimbot zelf besteld. Er was een aanbiedingGodenzoon14 said:Ik wacht al best lang op mijn M2! Sinds 9 mei staat de status op "starting customs clearance"
Welk formaat labels gebruik jij op de 3ml vials? En waar heb jij het label design vandaan, of zelf gemaakt?
Probleem is dat elke printer net weer ff anders is. Voor Niimbot kun je een codes delen zodat je meteen het design in de app hebt.RaveBaddie said:Ik had een topic aangemaakt voor het delen van label designs maar nog geen reacties erop met voorbeelden jammer genoeg

Thank youuuuu!DrPEPr said:Ik heb de M2 bij Niimbot zelf besteld. Er was een aanbieding
€110,35 - Standard+1 Extra Black Ribbon+7Rolls 40×20mm Matte Silver
€20 betaald voor express levering. Was er in 3 dagen.
Er is een Telegram Niimbot groep (Peppy Niimbot) waar je designs kan vinden.
Zelf wel een beetje aangepast in de app zelf.
Je kan voor de M2 ook drivers installeren zodat je ook kan printen vanaf andere apps zoals Adobe Indesign etc.
Probleem is dat elke printer net weer ff anders is. Voor Niimbot kun je een codes delen zodat je meteen het design in de app hebt.
Weet niet wat voor filetype jouw printer wil hebben jouw M220 lust JSON, PDF en PNG las ik.
Zal eens kijken of eea te converteren valt en dan post ik wel wat.

DrPEPr said:Ik heb de M2 bij Niimbot zelf besteld. Er was een aanbieding
€110,35 - Standard+1 Extra Black Ribbon+7Rolls 40×20mm Matte Silver
€20 betaald voor express levering. Was er in 3 dagen.
Er is een Telegram Niimbot groep (Peppy Niimbot) waar je designs kan vinden.
Zelf wel een beetje aangepast in de app zelf.
Je kan voor de M2 ook drivers installeren zodat je ook kan printen vanaf andere apps zoals Adobe Indesign etc.
Probleem is dat elke printer net weer ff anders is. Voor Niimbot kun je een codes delen zodat je meteen het design in de app hebt.
Weet niet wat voor filetype jouw printer wil hebben jouw M220 lust JSON, PDF en PNG las ik.
Zal eens kijken of eea te converteren valt en dan post ik wel wat.

DrPEPr said:Dutchies, FYI:
De Niimbot (labelprinters) zijn nu in de aanbieding.
Gebruik zelf al een tijdje hun D110 (links, 210dpi) en heb net een M2 binnen (rechts, 300dpi)
Kan ze aanbevelen.
View attachment 23076 View attachment 23077

Nimbot m2 + holografisch labels bestellen en via tg templates downloaden. En je kan alles maken wat je wilt. Leuke hobby kan ik zeggen.Godenzoon14 said:Ik zou deze labels heeeeel graag van je willen als dat zou kunnen![]()

dokterp said:Nimbot m2 + holografisch labels bestellen en via tg templates downloaden. En je kan alles maken wat je wilt. Leuke hobby kan ik zeggen.

Heb helaas die exacte versie niet opgeslagen, maar wel eentje die er voor 95% op lijkt.Godenzoon14 said:Ik zou deze labels heeeeel graag van je willen als dat zou kunnen![]()

Tadaaa!RaveBaddie said:Ik heb 4 inserts onderweg!Thanks @Sloth1
Zal een foto posten hier van de kleurtjes als ik ze binnen heb
@Sloth1 leuke side-hustle met die print-verzoekjes![]()

zit er goed uit! deze passen gewoon in die van Ikea? hoeveel kan er nu in totaal?RaveBaddie said:Tadaaa!![]()