Are you guys interested in Pemvidutide?noteablequotable said:How many people do you need to make this affordable?
I’ll ask elbis and see what is his minimum order quantity.
This is the same guy that made reta30 and tirz30 for JohnnyD’s group buy

Are you guys interested in Pemvidutide?noteablequotable said:How many people do you need to make this affordable?

Lemme ask him MOQ.noteablequotable said:How many people do you need to make this affordable?

Interested, yes.... See what you can find out, please.Lullabytreehugger said:Are you guys interested in Pemvidutide?
I’ll ask elbis and see what is his minimum order quantity.
This is the same guy that made reta30 and tirz30 for JohnnyD’s group buy

Olá ! Sou novo no fórum! Você poderia me passar o WhatsApp desse fornecedor por favorLullabytreehugger said:Encontrei um fornecedor que está disposto a fazer um lote de Pemvidutide para nós,
ZYH (em inglês).
Podemos entrar em contato com Elvis e ele criará um lote personalizado para nós. Alguém interessado?

Don't ask people for contacts, it's an easy way to get scammed. Look in the vendor section for them.Jerleyrev said:Olá ! Sou novo no fórum! Você poderia me passar o WhatsApp desse fornecedor por favor![]()

Nãoo tópico “fornecedor recomendado “?sou novo e não sei pesquisar muito bemzpped said:Não peça contatos às pessoas, é uma maneira fácil de ser enganado. Procure-os na seção de fornecedores.

Jerleyrev said:Nãoo tópico “fornecedor recomendado “?sou novo e não sei pesquisar muito bem