Netherlands   Dutchies?

Status
Not open for further replies.
DrPEPr said:
Ik haal ze bij Amazon van het merk Biomed Solutions.

Ø 4mm , PES, 0.22 µm en Ø 13mm, PES, 0.22 μm

Nooit deze items specifiek laten testen, maar hun steriele vials bleken in orde.
Oke beide besteld!

Als ik het goed heb begrepen hangt het ook van je volume af.

Als ik een 10MG reta vial ga doen dan gebruik ik de 13mm, toch?

Lijken feestdagen in CN te zijn, dus moet even wachten. Mijn oog is nu gevallen op AU ro ra, even spaties ertussen, maar daarnaast lijkt de discord ook weer verwijderd te zijn.

Appelss12 said:
Als ik het goed heb begrepen hangt het ook van je volume af.

Als ik een 10MG reta vial ga doen dan gebruik ik de 13mm, toch?
Ik gebruik zelf de 4mm als luchtfilters en de 13mm voor de vloeistof.

Vloeistof lukt ook met de 4mm maar dat gaat wat trager.

In de 13mm blijft wel wat meer vloeistof achter.

Je kan hier rekening mee houden en het filter naspoelen met BAC (trek deze hoeveelheid dan uiteraard eerst van je totaal te gebruiken BAC af).

Appelss12 said:
Ik heb alle supplies die je noemde besteld bij (zonder spaties) de boer dental . nl . Vond de prijs best ok.

Qua naalden etc heb ik gekozen voor 31G 0,5ml 8mm en ook 1ml met botte optreknaald maar toch ook extra losse kleinere 31G naaldjes gekocht omdat die optreknaald een nogal groot gat in de stopper maakt wat ik zonde vind.

Werd binnen een paar werkdagen aan huis geleverd.

Edit: de b r o n AU ro ra die je noemde kan ik een positieve ervaring over bevestigen. Nog maar 1 x wat gehaald maar was prima, snel en p r i j s ook ok.

RaveBaddie said:
Ik heb alle supplies die je noemde besteld bij (zonder spaties) de boer dental . nl . Vond de prijs best ok.

Qua naalden etc heb ik gekozen voor 31G 0,5ml 8mm en ook 1ml met botte optreknaald maar toch ook extra losse kleinere 31G naaldjes gekocht omdat die optreknaald een nogal groot gat in de stopper maakt wat ik zonde vind.

Edit: de b r o n AU ro ra die je noemde kan ik een positieve ervaring over bevestigen. Nog maar 1 x wat gehaald maar was prima, snel en p r i j s ook ok.
Volgende keer gewoon een grotere scherpe naald nemen (25G is prima), zo'n botte naald is idd funest voor je stoppers.

RaveBaddie said:

Ooh fijn om te horen!! Wat heb je er besteld?

Er zijn feestdagen en de discord is verwijderd, dus contact gaat wat stroef. Maar als het lukt wil ik er R10 bestellen

Er zijn zoveel suppliers om te bestellen. Zie door de bomen het bos niet meer. En zie ook veel verhalen over de endotoxin, dat is eigenlijk het enige wat we een klein beetje zorgen geeft

DrPEPr said:
Ik haal ze bij Amazon van het merk Biomed Solutions.

Ø 4mm , PES, 0.22 µm en Ø 13mm, PES, 0.22 μm

Nooit deze items specifiek laten testen, maar hun steriele vials bleken in orde.

Volgens mij zijn deze exacte items ook onder het merk KS-Tec via Ali te bestellen (en zo te zien goedkoper) 🤔

Ø 4mm , PES, 0.22 µm en 13mm, PES, 0.22mm

EDIT:

Yup... ik heb te duur gekocht. Zowel de vials als de filters zijn van KS-Tec...

Volgende keer wordt het Ali dus.
Jawel he? Dat dacht ik al ha.

Er komt redelijk wat info op mij af dus had mij nog niet verdiept. Ik heb ze ook op amazon besteld maar leveren is echt pas eind mei ofzo. Aan de tracking te zien komt het uit china ook wel. Ik ga ook even bij ali kijken en bestellen. Gaat amazon gewoon retour.

Appelss12 said:
Er zijn zoveel suppliers om te bestellen. Zie door de bomen het bos niet meer. En zie ook veel verhalen over de endotoxin, dat is eigenlijk het enige wat we een klein beetje zorgen geeft
Ik zat in de groep die daarop getest had en die hoge score had. Zorgt er wel voor dat ik in ieder geval alles nu laat testen. Uitdaging soms wel om die groepstesten te vinden. Maar dan vallen de kosten reuze mee.

Anami said:
Ik zat in de groep die daarop getest had en die hoge score had. Zorgt er wel voor dat ik in ieder geval alles nu laat testen. Uitdaging soms wel om die groepstesten te vinden. Maar dan vallen de kosten reuze mee.
Betaal je zo’n test dan met zijn allen? Hoe werkt dat precies?

Appelss12 said:
Ooh fijn om te horen!! Wat heb je er besteld?

Er zijn feestdagen en de discord is verwijderd, dus contact gaat wat stroef. Maar als het lukt wil ik er R10 bestellen
Ik zit ook in die TG groep. Je kunt daar alles vragen en hebt minder restricties dan hier op het forum qua bewoordingen.

Maar idd even geduld. EU warehouse heeft blijkbaar oponthoud. Alles moet nu (tijdelijk) via C N.

Qua supplies heb je voldoende aan wat 0,5ml spuitjes met een naald van 4/8/12mm. Is een persoonlijke voorkeur.

Alcohol swabs, eventueel een naaldcontainer (op Ali zijn ook naaldknippers te koop zodat de spuitbody bij het restafval kan en niet naar de apotheek gebracht hoeft te worden).

O ja wat ik ook wel handig vind is een insuline-ampul etui met icepacks. Etui ligt in de groentela van m'n koelkast met de gereconstitueerde vial(s) erin, paar spuitjes en swabs. Icepacks zijn alleen nodig voor een vakantie tot je weer een koelkast kunt gebruiken maar vind het wel een handige manier van bewaren.

Appelss12 said:
Betaal je zo’n test dan met zijn allen? Hoe werkt dat precies?
Ja, aardig wat mensen dus je kunt ook op meerdere dingen testen. Ik was iets van 25 dollar kwijt. En iemand stuurt vrijwillig een vial of er is een loting wie er stuurt. Voor ons wel makkelijk dat we uit EU komen omdat het naar tsjechië gaat om te testen. En Janoshek stuurt een betaalverzoek met een link zodat iedereen individueel kan betalen. Verassend makkelijk allemaal.

DrPEPr said:
Ik heb tot nu toe (+/- 2 jaar / 7 bestellingen) gelukkig nog geen leverancier gehad die niet leverde dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

Zodra je kan DM'n zal ik mijn leverancier geschiedenis wel met je delen.

Vwb. de spuiten, nee, de 31G naalden zou ik niet gebruilen voor reconstitutie. Ik gebruik daarvoor Romed 2ml spuiten met 25G naalden (en PES 0.22µm 4 en 13mm filters). Voor injectie gebruik ik BD microfine. Typisch de 1ml 12.7mm 29G en de 0.5ml 12.7 30G.

MT2 heb ik net voor het eerst besteld en dus nog geen ervaring mee. Tirz is gewoon prima, maar ik prefereer nu Reta.
Ik heb je een dm gestuurd hoor😏

RaveBaddie said:
Oooooo ik ben stiekem jaloers op je dat je al D M 's mag sturen!

Ik blijf hangen in de status 'novice'.
Ffies meer posten dan 🙂 (dwz. ook in andere threads dan deze).

't is een beetje een vreemd systeem, maar ja...

Nou ik heb besteld!

Het is geen vendor die hier echt in de forums voorbij komt, maar wel een heel goed gevoel bij.

Iets duurder. Maar deze test op ook op endo’s. En staat ook achter de groepstesten. Hij wilt alles door een 3de partij getest hebben.

Dus ik zit inmiddels ook in een discord voor groepstesten, maar dat is voor later!

Ik heb nu 20mg reta besteld en ook 10mg tirz om aan me minimale bestel bedrag te komen. Wellicht dat ik tirz erbij ga doen voor net dat beetje extra honger onderdrukking.

Maar wat ik wil vragen. Hoe kannik dit nou het beste bewaren en hoelang blijven de poeder goed?

Appelss12 said:
Nou ik heb besteld!

Het is geen vendor die hier echt in de forums voorbij komt, maar wel een heel goed gevoel bij.

Iets duurder. Maar deze test op ook op endo’s. En staat ook achter de groepstesten. Hij wilt alles door een 3de partij getest hebben.

Dus ik zit inmiddels ook in een discord voor groepstesten, maar dat is voor later!

Ik heb nu 20mg reta besteld en ook 10mg tirz om aan me minimale bestel bedrag te komen. Wellicht dat ik tirz erbij ga doen voor net dat beetje extra honger onderdrukking.

Maar wat ik wil vragen. Hoe kannik dit nou het beste bewaren en hoelang blijven de poeder goed?

In poedervorm kan je best een insulated food container kopen. Die kan je op amazon of zelfs in Ikea vinden. Je steekt daar dan al je flesjes in samen met wat silica en stopt het gewoon in de diepvries. In poedervorm kan je dit erg lang bewaren met minimale degradatie. Mensen houden die dingen zelfs ongekoeld jaren bij zonder al te veel degradatie.

Reconstituted hou je best in je koelkast bij. Die kan je (volgens medisch opgeleid volk) best binnen de dertig dagen opgebruiken, maar van een heleboel mensen hoor ik hier dat je ze tot wel 90 dagen kan bewaren in je koelkast.

Voor beide gevallen is het aangeraden met een 3d printer wat dingen af te drukken om alles wat ordelijker bij te houden.

Maar een jaar op kamer temperatuur zou dus ook kunnen?

De reta is niet voor mij alleen, maar nog voor iemand anders. Dus het hoeft echt geen jaren mee te gaan alleen de tirz.

Ik ga even opzoek naar zo’n foodcontainer

Appelss12 said:
Maar een jaar op kamer temperatuur zou dus ook kunnen?

De reta is niet voor mij alleen, maar nog voor iemand anders. Dus het hoeft echt geen jaren mee te gaan alleen de tirz.

Ik ga even opzoek naar zo’n foodcontainer
Yup, bij mij staat de Ikea EFTERFRAGÅD met m'n voorraad peps gewoon achter in een kast in de bijkeuken.

Ik ben nog wel op zoek naar iemand met een 3D-printer die de inserts van Pepsko Makersworld (tegen vergoeding) voor me wil printen en opsturen... Anybody?

Status
Not open for further replies.

Trending content

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
2,620
Members
1
Latest member
Admin