Netherlands   Dutchies?

Status
Not open for further replies.
mushroomcow said:
Hoe gaat het met iedereen! Ik ben ook een dutchie!

seoulcity77 said:
Hallooo allemaal! Ik ben ook nieuw. Ik wist eerst niet hoe ik hier iets moest posten, dus heb ik gewoon lekker meegelezen. wat een fijne groep met zoveel goede tips en handige info! 🙂
Welkom!

mushroomcow said:
Stel: ik heb een gevriesdroogd poeder in een vial van 30mg. Ik heb voor de eerste maand maar 0.5mg per week nodig (2mg totaal in een maand ). Als ik de hele vial reconstitueer met bacteriostatisch water, dan is het na 28 dagen niet meer stabiel en gooi ik 22mg weg. Maar als ik kleinere flacons koop (bijvoorbeeld 5mg of 10mg), dan is de prijs per mg veel hoger en wordt het onbetaalbaar. Bestaat er een methode om het poeder droog te splitsen vóór reconstitutie, zonder dure laboratoriumapparatuur, zodat ik alleen reconstitueer wat ik nodig heb en de rest droog en stabiel houd voor later gebruik?
Ik wou juist een volledig opstel maken i.v.m. clean room en steriele omstandigheden.... Maar.. dat is in een normale woning bijna onmogelijk.

Je ga waarschijnlijk (niet zeker) je poeder bloot stellen aan bacteriën en gisten/schimmels.

Het afwegen van de juist hoeveelheid, vereist ook een zeer gevoelig en juist weegschaal. Achteraf alles terug steriel opslagen.

Onmogelijk is het niet, maar onwaarschijnlijk. Je moet dit in je lichaam inspuiten, dus zeer link en kan makkelijk misgaan

Je bent dan beter af om lagere dosis te bestellen. Makkelijker om omhoog te itereren.

Uiteindelijk kom je op een dosis wat makkelijker is om te doseren uit een 30mg Vial.

5mg/week 6 dosissen kan lukken. Die laatste dosis is dan een gokje.

rodrom82 said:
Ik wou juist een volledig opstel maken i.v.m. clean room en steriele omstandigheden.... Maar.. dat is in een normale woning bijna onmogelijk.

Ik heb in andere topics gelezen dat mensen de vloeibaar gemaakte peptides overzetten naar cartridges (voor gebruik in pennen), die voor 2/3de vullen en dan invriezen.

En succesvol dan 1 cartridge per keer ontdooien.

Link: [archived internal link]

Ik ga dit zelf proberen met Tirzepatide en ooit ook met Cagrilintide (heb beetje ambitieus 10mg vials gekocht).

KWLA said:
Over het opsplitsen besproken, ik weet niet of hier iemand is met van die Ampuwa 50ml flesjes? Het weghalen van een beetje en de nodige BA toevoegen om dan 50ml BAC te maken is ook wel aardig veel.

Is dit wellicht dan mogelijk te verdelen icm filteren in meerdere 3ml vials (steriel) en zelf afknijpen?

Ik vraag me af hoe lang het dan "houdbaar" is na het verdelen in de 3ml vials, in principe is het dan niet doorgeprikt, maar het proces er voor is wel erg open..

Iemand die hier voor zichzelf al eens mee heeft geworsteld?

Of denk ik te ver door en is dit geen probleem?
Ik koop nu 100ml b.braun water (€2,50), gebruik +/- 40ml (soms deel ik nog wat als vrienden iets nodig hebben) en pleur de rest weg.

lig daar geen minuut wakker van.

KWLA said:
Over het opsplitsen besproken, ik weet niet of hier iemand is met van die Ampuwa 50ml flesjes? Het weghalen van een beetje en de nodige BA toevoegen om dan 50ml BAC te maken is ook wel aardig veel.

Is dit wellicht dan mogelijk te verdelen icm filteren in meerdere 3ml vials (steriel) en zelf afknijpen?

Ik vraag me af hoe lang het dan "houdbaar" is na het verdelen in de 3ml vials, in principe is het dan niet doorgeprikt, maar het proces er voor is wel erg open..

Ik heb een doos van die 50ml Ampuwa flesjes gekocht. Heel eerlijk, ik gebruik ze totdat ze op zijn... Is wel binnen 3 maand.

KWLA said:

Zo een Ampuwa 50ml kost €3. Vials en spuiten gaan je veel meer kosten. Gewoon gebruiken binnen de 3 maanden, daarna weggooien en een nieuwe maken.

KWLA said:
Ja dat is ook zo inderdaad, het valt enorm te verwaarlozen, ik zag ergens dat rond de 90 dagen a 120 die BA afneemt bij een rapport/test dus ik hield die 3 maandjes inderdaad ook al aan.

Voorlopig kan ik wel eventjes vooruit met die 20 flesjes.
Da's al een flinke voorraad 💪

Frandroid said:
Ah! Ik dacht dat dit dan nog niet per se betekende dat ze betrouwbaar zijn. Dank, ik ga daar nogmaals kijken.
Klopt. Het blijft ook grijze markt. Er is geen wetgeving die je beschermt (al is dat ook geen 100% zekerheid).

De community vormt de betrouwbaarheid. Door ervaringen te delen en de vendors er op te wijzen wanneer er problemen zijn (dmv. tests) kunnen we enigzins de qualiteit beïnvloeden.

DrPEPr said:
Klopt. Het blijft ook grijze markt. Er is geen wetgeving die je beschermt (al is dat ook geen 100% zekerheid).

De community vormt de betrouwbaarheid. Door ervaringen te delen en de vendors er op te wijzen wanneer er problemen zijn (dmv. tests) kunnen we enigzins de qualiteit beïnvloeden.
Bedankt voor het advies. Ik ben overigens eindelijk regulier lid! Mocht je wat ervaringen met mij kunnen delen via een DM, zou dat geweldig zijn. Ik ga het liefst uit van positieve aankopen door mede-NL'ers.

Frandroid said:
Bedankt voor het advies. Ik ben overigens eindelijk regulier lid! Mocht je wat ervaringen met mij kunnen delen via een DM, zou dat geweldig zijn. Ik ga het liefst uit van positieve aankopen door mede-NL'ers.
Ik stuur je een DM

DrPEPr said:
Ok, de eerste 5 invites zijn de deur uit.

Kijk even of het lukt (en of mijn admin bot niet crasht 😀 )

(ga nu m'n nest in dus zie het morgen wel/pas in de logs 😉 )

succes!

View attachment 32099
Had graag ook een invite gehad als dat ok is 🙂

AriGold said:
Ah oke. Krijg je tirz gewoon voorgeschreven? Wat zijn voor jou dan de grootste voordelen van reta als je tirz al hebt voor onderdrukken van honger?
Ik ben ooit begonnen met Mounjaro op voorschrift maar voor de prijs van 1 KwikPen heb je meer dan een jaarvoorraadje grijs. Mag je 2 maal raden wat ik gekozen heb 🤔

Zoals @markvs al zei was het de 3e antagonist die me heeft verleid om Reta toe te voegen.

AriGold said:
Ahh oke, het leek mij logischer om dan je R dosis te verhogen maar stacken werkt dus beter als ik het zo lees. Haal je je Mounjaro dan nog wel in Nederland op de officiële manier?

En weet iemand of er meer groepen zijn voor Nederlanders? Vind het heel erg lastig hier gewoon normaal te praten met al die regels.
Ik haal sinds ruim 6 maanden alles bij Chinese vendors. Goedkoper dan de 4-weekse pen is het voorlopig nog niet echt geworden maar ondertussen zit mijn minidiepvriezer al wel voor ruim een kwart vol met allerhande poedertjes in flesjes en ziet het kastje ernaast er uit als een verpleegpost : )

Gewoon genoeg grasduinen op het forum en een beetje interactief zijn, dan verdwijnen je restricties vanzelf.

Status
Not open for further replies.

Trending content

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
4,464
Members
8,119
Latest member
hannahcellstrains