Belgium   Belgians assemble!

Status
Not open for further replies.
rodrom82 said:
Ik heb op het moment en naar gevoel, meer de neiging om voor een kwikpen te gaan, zelfs met de nodige filling "bijkomstigheid".

Dat en ik heb hier nog 94 32g 4 naalden liggen...

Ik lees ook veel over het gebruik van een filter tijdens het optrekken.

Maar mijn Google en online apotheek geeft me hier maar weinig info/producten over
Als je die kleine 4mm naaldjes wil verdere gebruiken zou je dus €25 - €30 extra kunnen investeren in een degelijke pen, wat catridges en een setje "venting needles" op AE. Super handig!

Het goeie nieuws:

1 kit Tirz 40, BAC, een goeie pen en alle verbruiksspullen voor een jaar kosten minder dan je eerste kwikpen.

Ik heb ondertussen het opgelost gekregen met Bitvavo en Cake wallet.

nu is het inderdaad gemakkelijk te gebruiken.. en bestelling is gemaakt

gezien overdrijven een kunst is

2 kits Triz 10

1 kit Triz 15

2 kits Triz 20

1 kit Semax 10

1 kit Selank 10

2 kits GHK-CU 50

Ik ben benieuwd of deze in belgie gaan geraken. zeker met de nieuwe import taxen

Nu nog een luchtdichte en zo klein mogelijke container vinden om al deze in den diepvriezer te bewaren. lieft met inserts want anders gaat mijn OCD een beetje opspelen...

Women's & Men's Clothing, Shop Online Fashion | SHEIN

From shoes to clothing, from sports equipment to accessories. All fashion inspiration & the latest trends can be found online at SHEIN

euqs.shein.com

rodrom82 said:
Ik heb ondertussen het opgelost gekregen met Bitvavo en Cake wallet.

nu is het inderdaad gemakkelijk te gebruiken.. en bestelling is gemaakt

gezien overdrijven een kunst is

2 kits Triz 10

1 kit Triz 15

2 kits Triz 20

1 kit Semax 10

1 kit Selank 10

2 kits GHK-CU 50

Ik ben benieuwd of deze in belgie gaan geraken. zeker met de nieuwe import taxen

Nu nog een luchtdichte en zo klein mogelijke container vinden om al deze in den diepvriezer te bewaren. lieft met inserts want anders gaat mijn OCD een beetje opspelen...

Women's & Men's Clothing, Shop Online Fashion | SHEIN

From shoes to clothing, from sports equipment to accessories. All fashion inspiration & the latest trends can be found online at SHEIN

euqs.shein.com
Kan je op Etsy en Amazon vinden, van die 3D printed vial holders voor in de vriezer en dergelijke. Ga je die semax pinnen of nasaal gebruiken?

Ik heb m'n Reta ontvangen zonder issues, komt wel goed!

rodrom82 said:
Ik heb zojuist 1 gevonden op Shein met dezelfde inhoud en groote en besteld

via AE silicone insert gekocht. nu hopen dat ze passen.

Nu nog Moister eaters kopen, en een anti schimmel patch

dan ben ik nogal uitgekocht voor het volgende maand

allles bij elkaar zit ik al met een 1000 euro investering. (4 maand mounjaro in value)

In de toekomst kan ik eventueel een steriel mini labo kit kopen waar ik ook controle krijg op de luchtkwaliteit. ik heb geen zware OCD, maar het blijft uiteindelijk gaan over het werken met producten en artikelen waar je contaminatie wil beperken tot een minimum

voor nu kan ik daar een omweg voor vinden
Ik ga daar belange niet zo diep op in.

De vials worden na recon in apart vakje in de frigo bewaard. En de poeder ook, aangezien we ze met 2 gebruiken lijkt het me onnodig om in de freezer te stockeren. Mijn vriendin werkt in de zorg, dus ik vertrouw erop dat ze weet wat ze doet.

Bij gebruik wordt het flesje ontsmet en m'n buik en daarmee basta. We houden ons huis proper en ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad. We gebruiken wel steeds nieuwe naalden en spuiten voor het optrekken van het bacwater bij het reconnen en uiteraard ook voor het pinnen.

rodrom82 said:
Ik ga (als mijn order binnen komt) ook Selank proberen.

Doseren: Smorgens 250-300mcd Semax

Savonds: 150-200 mcd Selank

Het kan zijn.. dat je de eerste dag een beetje raar gaat vinden. dus best op een zaterdag/zondag ofzo starten. dagen erna is alles meer normaal.

verbetering gaat over een aantal weken.

mijn rotatie is 14 dagen on 2 weken off

maar na deze cycle ga ik 8 on 2 off
Ik schiet het nog een beetje af en doe nog een beetje 'onderzoek'.

Want ik wil eigenlijk ook al op BPC-157 en TB500 stappen maar ben daar ook voorzichtig mee vanwege de eventuele bijwerking van TB500 t.o.v kanker en dergelijke.

ZetsuM said:
Ik schiet het nog een beetje af en doe nog een beetje 'onderzoek'.

Want ik wil eigenlijk ook al op BPC-157 en TB500 stappen maar ben daar ook voorzichtig mee vanwege de eventuele bijwerking van TB500 t.o.v kanker en dergelijke.
Ja, dat is inderdaad iets om over na te denken.

Ik ben ondertussen ook op onderzoek naar mensen dat daadwerkelijk iets negatief aan peptiden hebben overgehouden.

Hier op de forums lijkt het altijd een schoon-weer verhaal. Op slechte kwaliteit en Scams na natuurlijk..

StemCellPrincess said:
Hi everyone!

Not Belgian, but I've been living here for almost 7 years 🙂
7 years, that's at least half Belgian! Or even more!

Just to be sure:

Stoofvlees? Op de frieten of er naast?

Carbonades? Sur les frites ou à coté?

skaylife said:
Natuurlijk niet. Ze worden nooit als peptides declareerd. Anders waren ze allemaal in beslag genomen zijn.
Ik denk ook niet dat de Colombianen 'cocaïne' op hun containers plakken 😉

Ik wou maar zeggen dat de verpakking redelijk 'subtiel' is.

BBA1969 said:
Ik heb dinsdag een bestelling geplaatst, vannacht mijn tracking ontvangen en zag gelijk dat deze ook in de bpost app is verschenen.

Ik ben benieuwd 🤞🤞🤞
Dat is wel heel snel, ik heb 10 dagen moeten wachten vooraleer ik bevestiging kreeg via DHL. Daarna pas via Bpost.

ZetsuM said:
Ik denk ook niet dat de Colombianen 'cocaïne' op hun containers plakken 😉

Ik wou maar zeggen dat de verpakking redelijk 'subtiel' is.
Colombianen die ik samen werk wel. Ze zijn altijd correct met papierwerk🤣🤣

rodrom82 said:
Ik heb vandaag ook een tracking gekregen. komt via duitsland. maandag besteld
Verwacht niet eerder als 15 dagen. DHL is niet de eerste vervoerder en de tracking werkt ook niet voordat het in DE is. Maar je ontvangt het wel

Status
Not open for further replies.

Trending content

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
4,464
Members
8,119
Latest member
hannahcellstrains