Belgium   Belgians assemble!

Status
Not open for further replies.
ZetsuM said:
Vriendin had Mounjaro voorgeschreven gekregen van de dokter.

Eerste pen van 2.5mg = 180€ - goed voor 4 injecties.

5mg = 250€

10mg = 360€

Bovendien wist de dokter nu al te vertellen dat ze na de 2de maand geen voorschrift meer zou krijgen.

Het is redelijk vanzelfsprekend dat ze me volgt in het Reta avontuur 😀
Welkom!

Ik vrees dat iedere Belg hier wel een soortgelijk verhaal heeft. Ik denk dat we allemaal niet echt staan te springen om chinese brol in ons lichaam te spuiten maar dat we niet echt anders kunnen.

Throwfa said:
Welkom!

Ik vrees dat iedere Belg hier wel een soortgelijk verhaal heeft. Ik denk dat we allemaal niet echt staan te springen om chinese brol in ons lichaam te spuiten maar dat we niet echt anders kunnen.
Thanks.

& Inderdaad, is bovendien nog eens moeilijk om uit te zoeken of wat je koopt wel legit is.

Ik heb nu 2 vials gekocht op Nederlandse site maar 55€/5mg betaald 🙁 🙁 🙁

Throwfa said:
Welkom!

In België kost het inderdaad een hoop centjes om apotheker-Mounjaro te gebruiken.

Ondertussen ligt mijn laatste pen al meer dan 2 maanden bij de PMD 😁 en mag ik niet klagen van mijn “Made in China”.

Ik heb wel moeten investeren in een mini diepvriezerke wegens plaatsgebrek…

Ik moet nog starten l, ik heb keuring en voorschrift (Trix)op zak.

Maar 190 Euro is best een aardig duit om te starten. En zeggen dat dit het start bedrag is....

Wanneer ik uit verlof ben, ga ik beslissen voor mezelf wat ik juist ga starten. Triz of reta.

Ik ben 1m93 138kg en 44(man)

Jaren yoyo-en en alsmaar met extra gewicht er bij... Mijn fout I know.

Maar zou zo graag eena en voor altijd alles onder controle hebben...

Graag volg ik jullie verhaal. En zal ook de mijne plaatsen

BBA1969 said:
In België kost het inderdaad een hoop centjes om apotheker-Mounjaro te gebruiken.

Ondertussen ligt mijn laatste pen al meer dan 2 maanden bij de PMD 😁 en mag ik niet klagen van mijn “Made in China”.

Ik heb wel moeten investeren in een mini diepvriezerke wegens plaatsgebrek…
Ik ben zwaar want twijfelen om niet eens de eerste aan te kopen...

Maar Grey market... Het vinden een goede bron zal op de eerste plaats een uitdaging zijn. Zeker omdat er zo geheimzinnig over gedaan word. Maar goed bespreken is nog uitgesloten dus alsnog zelf verder opzoek. En dan hopen dat ik de juiste beslissing maak...

350+ euro tegenaan gooien bij elke bestelling... Een beetje ongrijpbaar

rodrom82 said:
Ik moet nog starten l, ik heb keuring en voorschrift (Trix)op zak.

Maar 190 Euro is best een aardig duit om te starten. En zeggen dat dit het start bedrag is....

Wanneer ik uit verlof ben, ga ik beslissen voor mezelf wat ik juist ga starten. Triz of reta.

Ik ben 1m93 138kg en 44(man)

Jaren yoyo-en en alsmaar met extra gewicht er bij... Mijn fout I know.

Maar zou zo graag eena en voor altijd alles onder controle hebben...

Graag volg ik jullie verhaal. En zal ook de mijne plaatsen
Voor mij was die eerste kennismaking met Mounjaro fantastisch. Plots had ik geen enkele twijfel meer dat ik voldoende zou kunnen afvallen. Er is maar één nadeel en dat is de prijs.

Ondertussen heb ik al een dikke 2 jaar aan GLP-voorraad in mijn diepvries steken. Ik ga nog een beetje opbouwen en dan zien wat de grijze markt doet 😉

Tot nu toe heb ik alles probleemloos in België gekregen.

M, 57, 1m77, mid oktober 118kg, vanochtend 91,5. Mijn streefdoel ligt op zichtbare buikspieren, wat een première zal zijn in mijn leven . Binnen een jaartje is dat in de sacoche 😁

rodrom82 said:

Maar Grey market... Het vinden een goede bron zal op de eerste plaats een uitdaging zijn. Zeker omdat er zo geheimzinnig over gedaan word. Maar goed bespreken is nog uitgesloten dus alsnog zelf verder opzoek. En dan hopen dat ik de juiste beslissing maak...

Ik bots tegen hetzelfde aan, of je betaalt je blauw aan een bron die 'betrouwbaar' is. Zoals ik heb gedaan maar 55€/5mg is niet duurzaam.. zeker eens de doseringen zullen verhogen richting de 2-2.5mg... Of je loopt de kans dat je gescammed wordt, of je pakketje wordt bij de douane onderschept. Of je krijgt gewoonweg rommel 🙁 Ik kijk er alvast naar uit dat het zinnetje onder m'n naam verdwijnt 😀

ZetsuM said:
Thanks.

& Inderdaad, is bovendien nog eens moeilijk om uit te zoeken of wat je koopt wel legit is.

Ik heb nu 2 vials gekocht op Nederlandse site maar 55€/5mg betaald 🙁 🙁 🙁
Als je wilt kan ik je wel even een berichtje sturen waar ik het koop.

Wellicht iets duurder dan andere uit China, scheelt amper iets hoor. Maar er zijn overal testen van, ook endo's en alles word door derde partijen getest. Alles is inzichtelijk ook.

Ik heb daar laatst voor het eerst gekocht.

rodrom82 said:

Wellicht iets duurder dan andere uit China, scheelt amper iets hoor. Maar er zijn overal testen van, ook endo's en alles word door derde partijen getest. Alles is inzichtelijk ook.

ps. ik heb geen aandelen hoor, alleen heel erg behulpzaam ha. Moeten elkaar toch helpen om het juiste te kopen. Ik herken dit namelijk heel erg.

Appelss12 said:

Mag je zeker laten weten dat apprecieer ik wel, ik check het dan eens uit 🙂

Ik wil ook wel gerust een paar vendors naar voor schuiven waar ik zelf al erg goede ervaringen van heb gehad. Maar zoals steeds: results may vary.

Nog nooit douaneproblemen gehad, en als je daar schrik van hebt even uitkijken naar EU warehouses.

Throwfa said:
Ik wil ook wel gerust een paar vendors naar voor schuiven waar ik zelf al erg goede ervaringen van heb gehad. Maar zoals steeds: results may vary.

Nog nooit douaneproblemen gehad, en als je daar schrik van hebt even uitkijken naar EU warehouses.
Probeer ik nu te doen alleen zijn deze voor zover ik merk snel uitverkocht.

Ik hoor graag van jullie ervaringen maar ik kan zelf wegens beperkingen nog niet praten over bronnen 🙂

Ik heb geduld,

Mijn mounjaro 2.5 ligt klaar, zou hiermee vorige zaterdag mee begonnen zijn MAAR de dokter en apotheek had vergeten te vermelden dat ik er ook naalden bij moest kopen..

Ik had dit pas gemerkt na ik wou starten zondag. en de verpakking lezen was bij aankopen niet mijn prioriteit (stress ectr)

Heb deze vraag ook in desbetreffende forum gevraagd,

gelezen te hebben over de "sulfer boertjes" en de enorme stank van sommige flatulentie (side affects)

Om deze "side affects" te verminderen, Welke ingrediënten kan ik best vermijden tijdens het gebruik van GLP medicijnen?

rodrom82 said:
Ik heb geduld,

Mijn mounjaro 2.5 ligt klaar, zou hiermee vorige zaterdag mee begonnen zijn MAAR de dokter en apotheek had vergeten te vermelden dat ik er ook naalden bij moest kopen..

Ik had dit pas gemerkt na ik wou starten zondag. en de verpakking lezen was bij aankopen niet mijn prioriteit (stress ectr)

Heb deze vraag ook in desbetreffende forum gevraagd,

gelezen te hebben over de "sulfer boertjes" en de enorme stank van sommige flatulentie (side affects)

Om deze "side affects" te verminderen, Welke ingrediënten kan ik best vermijden tijdens het gebruik van GLP medicijnen?
Da's een topdokter... pennaaldjes en olcoholdoekjes zijn toch wel het vermelden waard. Zelfs mijn apotheker begon er over nog voor ik iets gevraagd had.

Ik zou zware en vettige maaltijden toch vermijden. Mijn eerste pakje frieten op Mounjaro zal ik niet licht vergeten 🤢

ZetsuM said:
Hoe zien we het lopen met de nieuwe maatregelen voor pakketjes uit China? Ik vermoed dat er dan ook automatisch meer controle zal zijn. Ben benieuwd hoe ze dat gaan waarmaken....
Ze gaan gewoon blijven afgeleverd worden juist op het zelfde manier. Je denkt toch niet dat ze officieel ingevoerd worden?

skaylife said:
Ze gaan gewoon blijven afgeleverd worden juist op het zelfde manier. Je denkt toch niet dat ze officieel ingevoerd worden?
Daar heb ik geen idee van. Alleen vermoed ik wel dat er meer controles zullen plaatsvinden op pakketjes die via China de EU binnenkomen. Ze moeten iets doen met al die douaniers die ze destijds aangeworven hebben voor de brexit 🤣

ZetsuM said:
Daar heb ik geen idee van. Alleen vermoed ik wel dat er meer controles zullen plaatsvinden op pakketjes die via China de EU binnenkomen. Ze moeten iets doen met al die douaniers die ze destijds aangeworven hebben voor de brexit 🤣
Maak geen zorgen erover. Aantal douaniers zijn veel minder als aantal pakjes. Dergelijke pakjes volgen ook andere routes als rechtstreeks naar hun bestemming landen gaan. Daarom kunnen ze ook niet getraceerd worden. Iedereen klaagt erover. Maar er is niets mis mee.

skaylife said:
Maak geen zorgen erover. Aantal douaniers zijn veel minder als aantal pakjes. Dergelijke pakjes volgen ook andere routes als rechtstreeks naar hun bestemming landen gaan. Daarom kunnen ze ook niet getraceerd worden. Iedereen klaagt erover. Maar er is niets mis mee.
Goed om te weten! Ik heb zelf ook opgemerkt dat m'n pakketje eerst richting Duitsland gaat om daar via DHL aan huis te worden geleverd. Maar ik heb geen idee wat de flow voorafgaand is. Vandaar de vraag 😉

Ik heb een vraag ivm het kopen van kit, gaat me eender over hoe en waar ik moet op letten.

een "KIT" bevat een aantal flesjes

gezien er een variable aantal mg per maand genomen wordt en dit maand op maand kan variëren.

hoe bepaal je welke kit je dan moet nemen?

ik ben vandaag begonnen met 2.5mg dosage, na 4 weken waarschijnlijk naar 5 mg.. daarna ....

Er zitten 10 flesjes in een kit

hoe bepaal je de beste filling? of hoe hebben jullie dit gedaan?

rodrom82 said:
Ik heb op het moment en naar gevoel, meer de neiging om voor een kwikpen te gaan, zelfs met de nodige filling "bijkomstigheid".

Dat en ik heb hier nog 94 32g 4 naalden liggen...

Ik lees ook veel over het gebruik van een filter tijdens het optrekken.

Maar mijn Google en online apotheek geeft me hier maar weinig info/producten over
Er bestaan meerdere tutorials op de goeie ouwe youtube omtrent dat filteren. Ikzelf doe het niet zolang de reta goed oplost.

Naalden kosten niets. Voor een paar euro heb je al een pak insuline naalden via farmaline bvb.

Als je vergelijkt met de kost van een pen t.o.v vials win je dat vaak snel terug volgens mij.

Natuurlijk denk ik dat een pen veel gemakkelijker prikken is.

Dit is natuurlijk allemaal mijn eigen mening, ik kan je informatie geven die ik zelf gevonden heb o.a. op dit forum en via STG maar uiteindelijk moet je zelf doen waar je je goed bij voelt of dat een pen is of zelf optrekken en inspuiten. Voor mij lijkt het vullen van die patronen meer werk maar ik kan gewoon lui zijn 🙂

Status
Not open for further replies.

Trending content

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
4,464
Members
8,119
Latest member
hannahcellstrains